درمان زودانزالیدرمان قطعی زودانزالی مرداندرمان زودانزالی با ورزشچگونه زودانزالی را درمان کنیمچگونه سایز سینه را افزایش دهیمراه های درمان زودانزالیروش های درمان زود انزالیروشی برای درمان زودانزالیبرطرف شدن مشکل زودانزالیبرای درمان زودانزالی چه کنیم

محل لوگو

تشخیص زودانزالی


تشخیص زودانزالی

تشخیص زودانزالی درمردان

 

سلام خدمت دوستان عزیز
انزال زودرس یا زودانزالی  به حالتي گفته مي‌شود که فرد زودتر از زماني که مي خواهد  ارضا شود و يا اينکه به حدي زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشويي لذت کافي نبرده البته بايد انتظارات، واقعگرايانه باشند. اين تعريفي است که مورد تاييد اکثر پزشکان  مسايل جنسي يا اورولوژی است.

 


چگونه بفهمیم زمان مناسب برای ارضا شدن چقدر است::::


زمان استانداردي براي رسيدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اينکه طبق نظر و گفته اکثريت افرادي که در مطالعات شرکت داشته‌اند يک سري زمان‌هايي پيشنهاد شده اما هيچ کدام قطعي ودقیق نيستند.
چون اين زمان بسته به نظر و رضايت افراد از رابطه زناشويي‌شان از هر زوج تا زوج ديگر متفاوت است اما پيشنهاد شده که اگر در 50 درصد يا بيشتر موارد ارتباط زناشويي انزال زماني اتفاق افتاد که فرد و يا همسرش راضي نبودند يعني فرد مشکوک به اين اختلال هست و مي‌توان وي را مورد تشخيص و درمان قرار داد. 
 
اما عزیران مهم این است که در ابتدا متوجه بشوید که چه زماني  اين اختلال را داريد و از کجا متوجه شديد. آيا خودتان ناراحت و دچارکمبود اعتماد بنفس شده اید؟ همسرتان از روش رابطه راضي نيست و يا از جايي يا کسي شنيديد که مثلا اگر رابطه زناشويي زير ?? دقيقه باشد، مشکل داريد؟
 
در اکثر اوقات گرفتن شرح حال دقيق از زوجين جزو سنجش‌هاي اولي‌‌ است که براي تشخيص و درمان اين اختلال انجام مي‌شود، چون رابطه زوج‌ها در ايجاد و يا دامن زدن به اين مشکل نقش به سزايي دارد.





نشانه ها و ضررهای زودانزالی در مردان

 

اولین عامل یا نشانه اصلي زودانزالی . انزالي غير قابل کنترل است که قبل از انجام گرفتن رابطه زناشويي و يا مدت زمان بسيار کمي پس از آن با ميزان تحريک کم و خلاف ميل فرد اتفاق بيفتد که معمولا هم در زمان معاشقهو بازی  با همسر اتفاق می افتد. اين مساله مي‌تواند باعث نارضايتي جنسي در هر دو طرف شده و استرس و اضطراب ناشي از اين مشکل را گسترده تر کند.
 
زودانزالی يکي از متداول ترين اختلال فعاليت زناشويي در مردان است و ممکن است براي هر مردي در بعضي از مراحل زندگي رخ دهد. زودانزالي يا انزال سريع يکي از مشکلات مهم و اساسی در مردان است مخصوصا زمانی که متاهل شده و نیاز جنسی بین دو طرف شکل میگیرد.
 
 تقريبا يک سوم از مردان از زود انزالی  رنج میبرند . در اين مقاله هرجا صحبت از ارگاسم مي‌شود، منظور اوج فعاليت در يک رابطه زناشويي و خاتمه یافتن آن است.
 در بسیاری از موارد زودانزالی  فاقد عامل يا دليل خاص است. عوامل رواني مثل اضطراب، احساس گناه يا افسردگي نيز ممکن است به زودانزالی منجر شوند
در بعضی از موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکي  مثل مشکلات هورموني،مشکلات عصبی . آسيب‌هاي جسمي و يا عوارض جانبي بعضي داروها باشد. ابتلا به اين عارضه منجر به بروز اختلالات روان مانند اضطراب، افسردگي و سردي روابط زوجين و همچنین کمبود اعتمادبنفس میشود  و بر روان آنان تاثير مي‌گذارد و به همين علت، بسيار مهم است که درباره اين عارضه بيشتر بدانيم و نسبت به درمان قطعی زودانزالی حتما اقدام کنیم

هنوز قرص یا دارویی برای درمان این عارضه تولید نشده است و داروهای تقلبی هم که در بازار است بسیار عوارض غیرقابل جبران کننده ای برای فرد دارند و حتی ممکن است فرد را عقیم و کند.

اما دکتر معینی دارای مدرک دکترای اورولوژی که هم اکنون در آمریکا مشغول به فعالیت هستند پکیجی جهت درمان زودانزالی منتشر کردند (بدون هیچگونه عوارض و تضمینی) که طی 25 سال تجربه و تحقیق های بسیار بدست آمده و پیشنهاد میکنیم برای درمان قطعی زودانزالی خود حتما به دریافت این پکیج اقدام کنید

 

جهت دریافت پکیج زودانزالی دکتر معینی روی لینک زیر کلیک کتید

 

http://familyfun.4kia.ir/info/467930/پکیج-درمان-زودانزالی-مردان-(دکتر-معینی)/

 

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 912

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما