درمان زودانزالیدرمان قطعی زودانزالی مرداندرمان زودانزالی با ورزشچگونه زودانزالی را درمان کنیمچگونه سایز سینه را افزایش دهیمراه های درمان زودانزالیروش های درمان زود انزالیروشی برای درمان زودانزالیبرطرف شدن مشکل زودانزالیبرای درمان زودانزالی چه کنیم

محل لوگو

میل جنسی خانم ها در سنین مختلف


میل جنسی خانم ها در سنین مختلف

میزان تمایل جنسی خانم ها در سنین مختلف

 

یکی از مطالبی که بسیاری از آن بی خبر هستند این هست که واقعا در چه سنی خانم ها تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی دارند .

 

ما به شما خواهیم گفت پس با ادامه مطلب همراه باشید

 

میل جنسی در زنان بعد از رسیدن به بلوغ یا حتی در بعضی موارد در مرحله بلوغ شکل میگرید و با توجه به شرایط مثل تغییرات هورمونی و یا اتفاقاتی در زندگی میل جنسی زنان کاهش یا افزایش پیدا میکند .

همچنین میل جنسی در بین افراد متفاوت هست و بستگی به نوع و وضعیت حالت روحی و روانی دارد

و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون توانایی آن را دارد که در میل جنسی و شرایط جسمانی خانمها و آقایان تاثیرداشته باشد.

 

طی تحقیقاتی که برو روی بیش از 800 زن متاهل و مجرد صورت گرفت و آنها فرم پرسشنامه خود را در سایت پر کردند مشخص شد که زنان در دهه 30 و اوایل دهه 40 زندگی خود میل به رابطه جنسی بیشتری نسبت به سایر لحظات زندگی خود هستند.

 

و همچنین موردی بسیار تعجب انگیز که ثابت شده زنان در سنین 60 تا 70 سال خیال بافی های جنسی بیشتری دارند و همچنین میل به رابطه جنسی تفننی دارند .

 

اما حتما این سوال در ذهنتان بوجود آمده که چرا زنان در میانه یا اواسط زندگی خود میل بیشتری به رابطه و خیال بافی جنسی بیشتری میکنند.

 

دلیل آن اینجاست که در زمان های گذشته اکثر خانم ها فرزندان بسیاری در دهه دوم زندگی خود بدنیا می آورند و طبیعتا هر چقدر بارداری بیشتری شکل بگیرید تخمک های زنان ضعیف تر شده ودر انتها دیگر قادر به باروری نیستند چرا که در زمان گذشته بیشتر فرزندانی که بدنیا می آوردند توسط عوامل متعددی مثل جنگ . بیماری یا گرسنگی از بین میرفتند لذا با توجه به ضعیف شدن تخمک ها زنان تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا میکنند .

 

 

 

 

مطالب مرتبط

درمان قطعی زودانزالی آقایان با پکیج دکتر معینی

 

 

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 662

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما