درمان زودانزالیدرمان قطعی زودانزالی مرداندرمان زودانزالی با ورزشچگونه زودانزالی را درمان کنیمچگونه سایز سینه را افزایش دهیمراه های درمان زودانزالیروش های درمان زود انزالیروشی برای درمان زودانزالیبرطرف شدن مشکل زودانزالیبرای درمان زودانزالی چه کنیم

محل لوگو

آیا خودارضایی باعث زودانزالی میشود؟؟؟


آیا خودارضایی باعث زودانزالی میشود؟؟؟

به نام خدا


اما میرسیم به موضوعی که سوال خیلی از مردان جوان است


آیا خودارضایی باعث و مسبب اصلی زودانزالی است؟>

خب باید رد پاسخ این سوال بگوییم که در ابتدای قرن یبستم بیشتر پزشکان خودارضایی را مناسب برای درمان بعضی از بیماری ها و مشکلات جامعه قلمداد کردند لذا در ان بازده زمانی فرزندهای ناخواسته توسط رابطه جنسی های غیرمتعارف به مشکلی جدی بدل شده بود و همچنین وجود بیماری های مقاربتی بشدت داشت تشدید پیدا میکرد که پزشکان ان زمانه با بیان اینکه خودارضایی یا همان دفع آب شهوت میتواند درمان خوبی برای این چنین مشکلات باشد .

پس از سالیان زیاد در زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرده و راه های فراوانی برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی و همچنین مشکلات این چنینی نظریات و مقالات پزشکان تغییر پیدا کرده و خودارضایی را یک گونه بیماری روحی و روانی قلمداد کرده به نحوه که فرد اگر بصورت متوالی خودارضایی انجام دهد بصورت یک عادت در زهن او مانده و به اصطلاح فرد مورد نظر به خودارضایی معتاد شده که همین موضوع در دراز مدت ضرر های جبران ناپذیری از جمله زودانزالی و مشکلاتی دیگر نظیر تاری دید. کم شدن کیفیت اسپرم و حتی در برخی از موارد ناباروری را در برخواهد داشت .

 

برای درک ضررهای خودارضایی ابتدا مسیر عصبی یک تحریک جنسی تا انزال را طی عمل نزدیکی بطور ساده مرور میکنیم./

 

ابتدا نعوظ با تحریکات دو مسیر, یکی مسیر رفلکسی (reflexogenic) که ناشی از تحریک حس پنجگانه بخصوص لامسه و بینائی و دیگری مسیر ذهنی (روانی)

 (psychogenic) که ناشی از تحریکات ذهنی است.

از طریق این دو مسیر مراکز نخاعی و فوق نخاعی (supraspinal) و سیستم عصبی مرکزی و هیپوتالاموس ابتدا منجر به بروز نعوظ (سفت شدن آلت) و بعد ادامه و استمرار تحریکات مراکز جنسی مغز شدت تحریکات به حدی بالا میرود که به حد آستانه ارضای جنسی فرد برسد و عمل انزال صورت گیرد.

این مسیر طبیعی تا انزال، با عمل نزدیکی میتواند رخ دهد و یا طی مرحله REM خواب (rapid eye movment) انجام شود. (خواب شامل چندین مرحله سطحی تا عمقی میباشد. در یکی از این مراحل , حرکت سریع کره چشم وجود دارد که به این مرحله REM گقته میشود)

در این مرحله در افراد سالم نعوظ آلت تناسلی مرد ایجاد شده و خواب دیدن و رویا نیز رخ میدهد. طی نعوظ ممکن است همراه با تحریکات جنسی ناشی از رویای شبانه, میزان تحریکات به حد آستانه انزال رسیده و منجر به ارضای جنسی و انزال طبیعی گردد (محتلم شدن یا جنابت )

آنچه توضیح داده شد مسیر طبیعی ارضای جنسی و انزال بود ولی طی عمل استمناء مسیر تحریکات رفلکسی ناشی از حس های پنج گانه, بجای حس لمس تمامی بدن, محدود به حس لمس موضعی ناحیه محدودی از آلت تناسلی میباشد.

همچنین تحریک سایر احساس مانند بینائی, شنوائی و حتی بویائی که طی عمل نزدیکی اهمیت دارد در حد صفر خواهد بود.

 

 اما دکتر معینی دارای مدرک دکترای اورولوژی که هم اکنون در آمریکا مشغول به فعالیت هستند پکیجی جهت درمان زودانزالی منتشر کردند (بدون هیچگونه عوارض و تضمینی) که طی 25 سال تجربه و تحقیق های بسیار بدست آمده و پیشنهاد میکنیم برای درمان قطعی زودانزالی خود حتما به دریافت این پکیج اقدام کنید

جهت دریافت پکیج زودانزالی دکتر معینی روی لینک زیر کلیک کتید

 

http://familyfun.4kia.ir/info/467930/پکیج-درمان-زودانزالی-مردان-(دکتر-معینی)/

 

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 965

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما